Vynikající odlehčená pneumatika pro trialové využití. Michelin Trial Light se skvěle představil hned po svém uvedení vítězstvím na Mistrovství světa v trialu 2009, kde jej obouval jezdec Toni Bou. Zásadní inovací je oproti pneumatice Michelin Trial Competition o 6 % nižší hmotnost. Tímto odlehčením se významně usnadňuje manévrování a skákání. Pružná kostra vycházející z dlouholetých zkušeností společnosti Michelin zajišťuje nekompromisní přilnavost k povrchu. Velká pozornost byla věnována také optimalizaci tuhosti bočnic, které i při velmi nízkém tlaku zajišťují dobrou stabilitu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
80 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
100 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
51 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TT - Dušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Cross | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17526650 |
Vynikající odlehčená pneumatika pro trialové využití. Michelin Trial Light se skvěle představil hned po svém uvedení vítězstvím na Mistrovství světa v trialu 2009, kde jej obouval jezdec Toni Bou. Zásadní inovací je oproti pneumatice Michelin Trial Competition o 6 % nižší hmotnost. Tímto odlehčením se významně usnadňuje manévrování a skákání. Pružná kostra vycházející z dlouholetých zkušeností společnosti Michelin zajišťuje nekompromisní přilnavost k povrchu. Velká pozornost byla věnována také optimalizaci tuhosti bočnic, které i při velmi nízkém tlaku zajišťují dobrou stabilitu.