PŘEDNÍ BLOKY: rozložení ve tvaru šipky a boční bloky pro přesnost směru a okamžitou viditelnost. Bloky ve tvaru V zlepšují brzdnou stabilitu a drží v zatáčkách. ZADNÍ BLOKY: maximální trakce ve všech terénních aplikacích. Povrch a struktura sazí směsi pro rovnováhu mezi tuhostí, spolehlivostí a trvalým výkonem. Přilnavost a trakce na širokém rozsahu terénu (od středně měkkého po středně tvrdý). Perfektní aplikace pro trénink, optimální kompromis mezi výkonem a odolností. Dezén převzatý z předchozího designu s tuhostí rozložení zadní části vylepšenou „mosty“ a novou přední částí podobnou Scorpion MX Soft 410. Vícevrstvá kostra s vysokou odolností proti propíchnutí, ale maximální flexibilitou pro absorbování sil při skokech nebo překážkách. Cvičební výkon za všech terénních podmínek s rovnoměrným opotřebením bloku, odolností proti deformaci při tlumení a tím prodlouženou životností.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
80 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
100 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
51 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Cross | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
18548595 |
PŘEDNÍ BLOKY: rozložení ve tvaru šipky a boční bloky pro přesnost směru a okamžitou viditelnost. Bloky ve tvaru V zlepšují brzdnou stabilitu a drží v zatáčkách. ZADNÍ BLOKY: maximální trakce ve všech terénních aplikacích. Povrch a struktura sazí směsi pro rovnováhu mezi tuhostí, spolehlivostí a trvalým výkonem. Přilnavost a trakce na širokém rozsahu terénu (od středně měkkého po středně tvrdý). Perfektní aplikace pro trénink, optimální kompromis mezi výkonem a odolností. Dezén převzatý z předchozího designu s tuhostí rozložení zadní části vylepšenou „mosty“ a novou přední částí podobnou Scorpion MX Soft 410. Vícevrstvá kostra s vysokou odolností proti propíchnutí, ale maximální flexibilitou pro absorbování sil při skokech nebo překážkách. Cvičební výkon za všech terénních podmínek s rovnoměrným opotřebením bloku, odolností proti deformaci při tlumení a tím prodlouženou životností.