Tvar kontury pneumatiky Orjak 4 - byl optimalizován pomocí FEA pro dosažení optimálního tvaru stopy; což poskytuje rovnoměrnější a nižší opotřebení běhounu. Velká hloubka běhounu znamená vysoký kilometrový proběh a zaručuje udržení maximálního záběru po celou dobu životnosti pneumatiky. Bloky pneumatiky Orjak 4 zaručují rovnoměrný profil opotřebení a zároveň i vynikající záběr v zimě a na mokrých vozovkách. Napůl otevřené provedení ramen přináší další výhody při provozu v zimě - lepší záběr na sněhu a v blátě. Rovněž zajišťuje vyšší odolnost vůči smyku na mokru. Pneumatika má také samočisticí vlastnosti. Běhounová směs užitá pro výrobu této pneumatiky je zaměřena na vysoký kilometrový proběh a odolnost vůči defektu. Stejně jako Avant 4; i Orjak 4 překonává svého předchůdce ve všech hlavních výkonnostních aspektech.Celkově bylo dosaženo úspory paliva díky zlepšení valivého odporu o 6 %; aniž by byl snížen kilometrový proběh; a rovněž byla zredukována hlučnost. Nižší hmotnost nové pneumatiky přináší další výhody vzhledem k užitnému zatížení vozidla. Nové Sava Avant 4 a Orjak 4 představují vyšší zisky pro provozovatele nákladní dopravy hledící na náklady.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
215 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
126/124 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
E
|
E |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
18560572 |
Tvar kontury pneumatiky Orjak 4 - byl optimalizován pomocí FEA pro dosažení optimálního tvaru stopy; což poskytuje rovnoměrnější a nižší opotřebení běhounu. Velká hloubka běhounu znamená vysoký kilometrový proběh a zaručuje udržení maximálního záběru po celou dobu životnosti pneumatiky. Bloky pneumatiky Orjak 4 zaručují rovnoměrný profil opotřebení a zároveň i vynikající záběr v zimě a na mokrých vozovkách. Napůl otevřené provedení ramen přináší další výhody při provozu v zimě - lepší záběr na sněhu a v blátě. Rovněž zajišťuje vyšší odolnost vůči smyku na mokru. Pneumatika má také samočisticí vlastnosti. Běhounová směs užitá pro výrobu této pneumatiky je zaměřena na vysoký kilometrový proběh a odolnost vůči defektu. Stejně jako Avant 4; i Orjak 4 překonává svého předchůdce ve všech hlavních výkonnostních aspektech.Celkově bylo dosaženo úspory paliva díky zlepšení valivého odporu o 6 %; aniž by byl snížen kilometrový proběh; a rovněž byla zredukována hlučnost. Nižší hmotnost nové pneumatiky přináší další výhody vzhledem k užitnému zatížení vozidla. Nové Sava Avant 4 a Orjak 4 představují vyšší zisky pro provozovatele nákladní dopravy hledící na náklady.