Tvar kontury pneumatiky Avant 4- byl optimalizován za použití technologie Finite Element Analysis (FEA); čímž byl zajištěn optimální tvar stopy.Díky tomu je dosaženo nižšího; rovnoměrnějšího opotřebení běhounu.Pneumatika Avant 4 je vybavena širokými a mělkými ramenními lamelovými žebry; která zvyšují odolnost ramen pneumatiky vůči opotřebení a umožňují větší kontrolu řízení.Další mimořádnou vlastností běhounu je optimalizovaná geometrie lamel; díky níž je dosaženo vyšší přilnavosti a odolnosti vůči smyku na mokru; lepší celoroční výkonnosti i nižší hlučnost. Výroba běhounové směsi byla zaměřena na kilometrový proběh a snížení váhy pneumatiky rovněž přináší ekonomické výhody v oblasti užitného zatížení vozidla.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- 3PMSF.- Optimalizováno pro vysoký kilometrový výkon.- Rovnoměrné opotřebení.- Skvělý výkon za mokra a celoroční přilnavost.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
205 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
124/122 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
170866857130 |
Tvar kontury pneumatiky Avant 4- byl optimalizován za použití technologie Finite Element Analysis (FEA); čímž byl zajištěn optimální tvar stopy.Díky tomu je dosaženo nižšího; rovnoměrnějšího opotřebení běhounu.Pneumatika Avant 4 je vybavena širokými a mělkými ramenními lamelovými žebry; která zvyšují odolnost ramen pneumatiky vůči opotřebení a umožňují větší kontrolu řízení.Další mimořádnou vlastností běhounu je optimalizovaná geometrie lamel; díky níž je dosaženo vyšší přilnavosti a odolnosti vůči smyku na mokru; lepší celoroční výkonnosti i nižší hlučnost. Výroba běhounové směsi byla zaměřena na kilometrový proběh a snížení váhy pneumatiky rovněž přináší ekonomické výhody v oblasti užitného zatížení vozidla.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- 3PMSF.- Optimalizováno pro vysoký kilometrový výkon.- Rovnoměrné opotřebení.- Skvělý výkon za mokra a celoroční přilnavost.