Dezén běhounu Zvětšený rozměr běhounu pro zajištění dobrého kilometrového výkonu; především v náročných podmínkách bez omezení celistvosti kostry. Nepřítomnost žebrování zajišťuje vynikající odolnost proti laceraci. Geometrie žlábků zabraňuje uvíznutí kamínku. Hlavní obvodové žlábky se zužují směrem ke spodní části; aby zabránily poškození z důvodu proražení a/nebo uvíznutí kamínku; snižují riziko náhodného poškození. Dezén s uspořádáním bloků tak; aby byla snížena hlučnost. Směs běhounu Dvojitá směs pásu běhounu pro opitmalizaci kilometrového výkonu; ovládání a přilnavosti na mokrém povrchu a snížení odporu valivého tření.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
315 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 75 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
156 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
L | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1629580698378 |
Dezén běhounu Zvětšený rozměr běhounu pro zajištění dobrého kilometrového výkonu; především v náročných podmínkách bez omezení celistvosti kostry. Nepřítomnost žebrování zajišťuje vynikající odolnost proti laceraci. Geometrie žlábků zabraňuje uvíznutí kamínku. Hlavní obvodové žlábky se zužují směrem ke spodní části; aby zabránily poškození z důvodu proražení a/nebo uvíznutí kamínku; snižují riziko náhodného poškození. Dezén s uspořádáním bloků tak; aby byla snížena hlučnost. Směs běhounu Dvojitá směs pásu běhounu pro opitmalizaci kilometrového výkonu; ovládání a přilnavosti na mokrém povrchu a snížení odporu valivého tření.