Dezén běhounu Dezén běhounu má robustní ramenní bloky; masivní centrální žebrování a optimalizované tvarované příčné žlábky: záruka proti protržení a laceraci Široké příčné žlábky zajišťují vynikající výkon při ovládání a trakci na vozovce; stejně jako na náročných a kluzkých površích V případě použití na přední nápravě (vozidla s označením 4WD) zajišťuje TG85 optimální ovládání vozidla bez vibrací především díky nepřerušovanému centrálnímu dezénu. Nové SLOŽENÍ PÁSU je odolné především proti "fenoménu odklepávání" (oddělení dezénu od pásu); což je typické u poškození; způsobených v tomto segmentu/použití
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
12 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
výchozí | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 74 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
152 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
L | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17523980 |
Dezén běhounu Dezén běhounu má robustní ramenní bloky; masivní centrální žebrování a optimalizované tvarované příčné žlábky: záruka proti protržení a laceraci Široké příčné žlábky zajišťují vynikající výkon při ovládání a trakci na vozovce; stejně jako na náročných a kluzkých površích V případě použití na přední nápravě (vozidla s označením 4WD) zajišťuje TG85 optimální ovládání vozidla bez vibrací především díky nepřerušovanému centrálnímu dezénu. Nové SLOŽENÍ PÁSU je odolné především proti "fenoménu odklepávání" (oddělení dezénu od pásu); což je typické u poškození; způsobených v tomto segmentu/použití