Narozdíl od současného Cinturato P7 má modrá verze za cíl dosáhnout nejlepších známek na EU etiketách, jak při brzdění na mokru, tak pro valivý odpor. Rovnoměrné rozložení tlaku kontaktní stopy .Vysoký počet najetých kilometrů. Radost z dlouhých cest.Tuhost kostry. Nižší vertikální deformace a nižší energetický rozptyl. Redukce valivého odporu. Čtyři široké podélné žlábky.Vynikající odvod vody Vynikající bezpečnost a ovládání při možném akvaplaningu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
285 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
108 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Porsche | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1609913852251 |
Narozdíl od současného Cinturato P7 má modrá verze za cíl dosáhnout nejlepších známek na EU etiketách, jak při brzdění na mokru, tak pro valivý odpor. Rovnoměrné rozložení tlaku kontaktní stopy .Vysoký počet najetých kilometrů. Radost z dlouhých cest.Tuhost kostry. Nižší vertikální deformace a nižší energetický rozptyl. Redukce valivého odporu. Čtyři široké podélné žlábky.Vynikající odvod vody Vynikající bezpečnost a ovládání při možném akvaplaningu.