Směs běhounu pneumatiky Pirelli P ZERO Corsa Asimmetrico je exkluzivní složení Pirelli se silikou a syntetickými polymery, které poskytuje zvýšenou přilnavost. Systém P Zero je ideální volbou pro konverze. Jeho závodní konstrukce nabízí vynikající torzní sílu, přilnavost a odezvu řízení při stresu. Asymetrický design má vnitřní část bloku, středovou oblast se dvěma průběžnými žebry a částečně hladkou vnější část. Vylepšená ovladatelnost a přesnost při zatáčení. Snižte riziko aquaplaningu díky podélným drážkám. Široké vnější rameno s úzkými drážkami zvyšuje přilnavost v zatáčkách. Minimální brzdná dráha na všech typech povrchů vozovky.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
295 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
30 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
19 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 74 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
100 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17526315 |
Směs běhounu pneumatiky Pirelli P ZERO Corsa Asimmetrico je exkluzivní složení Pirelli se silikou a syntetickými polymery, které poskytuje zvýšenou přilnavost. Systém P Zero je ideální volbou pro konverze. Jeho závodní konstrukce nabízí vynikající torzní sílu, přilnavost a odezvu řízení při stresu. Asymetrický design má vnitřní část bloku, středovou oblast se dvěma průběžnými žebry a částečně hladkou vnější část. Vylepšená ovladatelnost a přesnost při zatáčení. Snižte riziko aquaplaningu díky podélným drážkám. Široké vnější rameno s úzkými drážkami zvyšuje přilnavost v zatáčkách. Minimální brzdná dráha na všech typech povrchů vozovky.