PZero System je první pneumatika na světě; která individuálně spojuje přímou a asymetrickou vysoce výkonnou pneumatiku. Je určena pro použití v tandemu; nebo odděleně; podle typu automobilu; podmínek užití a stylu řízení. Její závodní konstrukce nabízí vynikající torzní pevnost; přilnavost a reakce řízení pod tlakem. Dezén pneumatik Asimmetrico : Asymetrický vzorek dezénu v sobě zahrnuje základní blok vnitřní části; středová část se dvěmi nepřerušovanými žebrováními a polohladkou vnější část. Direzionale : Přímý vzorek řeší problém přilnavosti za mokra a akvaplaningu u výkonných automobilů; jejichž přední pneuamtiky mají široké bloky. PZero Direzionale maximalizuje odvod vody a zanechává suchý povrch pro zadní Asimmetrico.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
335 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
35 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 74 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
106 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17530562 |
PZero System je první pneumatika na světě; která individuálně spojuje přímou a asymetrickou vysoce výkonnou pneumatiku. Je určena pro použití v tandemu; nebo odděleně; podle typu automobilu; podmínek užití a stylu řízení. Její závodní konstrukce nabízí vynikající torzní pevnost; přilnavost a reakce řízení pod tlakem. Dezén pneumatik Asimmetrico : Asymetrický vzorek dezénu v sobě zahrnuje základní blok vnitřní části; středová část se dvěmi nepřerušovanými žebrováními a polohladkou vnější část. Direzionale : Přímý vzorek řeší problém přilnavosti za mokra a akvaplaningu u výkonných automobilů; jejichž přední pneuamtiky mají široké bloky. PZero Direzionale maximalizuje odvod vody a zanechává suchý povrch pro zadní Asimmetrico.