Dezén běhounu Zvětšená šířka běhounu a hloubka žlábku pro zajištění významného zvýšení kilometrového výkonu. Čtyři lineární žlábky a tuhé žebrování s lamelami omezené hloubky pro zajištění odolnosti proti laceraci; proražení a roztržení při všech podmínkách užití. Husté lamely na žebrování ramen zajišťují dobré rovnoměrné opotřebení. Geometrie žlábků vyvinutá pro zabránění uvíznutí kamínku. Směs běhounu Dvousložkový pás běhounu s optimalizovanou směsí pro segment provozních vlastností a optimalizaci výkonu řízení; odporu valivého tření a odolnosti proti laceraci."
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
295 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
152/148 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1723519529748 |
Dezén běhounu Zvětšená šířka běhounu a hloubka žlábku pro zajištění významného zvýšení kilometrového výkonu. Čtyři lineární žlábky a tuhé žebrování s lamelami omezené hloubky pro zajištění odolnosti proti laceraci; proražení a roztržení při všech podmínkách užití. Husté lamely na žebrování ramen zajišťují dobré rovnoměrné opotřebení. Geometrie žlábků vyvinutá pro zabránění uvíznutí kamínku. Směs běhounu Dvousložkový pás běhounu s optimalizovanou směsí pro segment provozních vlastností a optimalizaci výkonu řízení; odporu valivého tření a odolnosti proti laceraci."