Dezén běhounu Se zvětšenou hloubkou poskytuje dezén větší množství obrusitelné směsi; a tak zajišťuje vynikající kilometrový výkon a vlastnosti opotřebení. Klikaté podélné žlábky s hojnými příčnými ramenními žlábky maximalizují přilnavost na každém povrchu. Centrální žlábek má zúženou základnu pro zvýšení odolnosti proti uvíznutí kamínku a proražení. V případě použití na hnané nápravě FG85 zaručuje vysoký stupeň trakce díky hlubokým příčným ramenním žlábkům. Nové SLOŽENÍ PÁSU je odolné především proti "fenoménu odklepávání" (oddělení dezénu od pásu); což je typické u poškození; způsobených v tomto segmentu/použití.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
12 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
výchozí | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
152 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
L | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | vodící | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17523979 |
Dezén běhounu Se zvětšenou hloubkou poskytuje dezén větší množství obrusitelné směsi; a tak zajišťuje vynikající kilometrový výkon a vlastnosti opotřebení. Klikaté podélné žlábky s hojnými příčnými ramenními žlábky maximalizují přilnavost na každém povrchu. Centrální žlábek má zúženou základnu pro zvýšení odolnosti proti uvíznutí kamínku a proražení. V případě použití na hnané nápravě FG85 zaručuje vysoký stupeň trakce díky hlubokým příčným ramenním žlábkům. Nové SLOŽENÍ PÁSU je odolné především proti "fenoménu odklepávání" (oddělení dezénu od pásu); což je typické u poškození; způsobených v tomto segmentu/použití.