Technologie Pirelli vyvinutá v rámci mistrovství světa Superbike Pneumatika Pirelli Diablo Rosso Corsa II je první pneumatikou výrobce Pirelli, jejíž běhoun v případě předních pneumatik sestává ze dvou různých směsí, rozprostřených ve třech oddělených zónách. U zadních pneumatik jde o použití tří rozdílných směsí, které pokrývají celkem pět zón běhounu. Nová struktura běhounu a dezén plně vycházejí ze závodních pneumatik. Jde o pneumatiku, která nabídne excelentní jízdní vlastnosti jak na silnici, tak i při příležitostné návštěvě některého závodního okruhu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
180 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
73 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Hypersport | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1642161505650 |
Technologie Pirelli vyvinutá v rámci mistrovství světa Superbike Pneumatika Pirelli Diablo Rosso Corsa II je první pneumatikou výrobce Pirelli, jejíž běhoun v případě předních pneumatik sestává ze dvou různých směsí, rozprostřených ve třech oddělených zónách. U zadních pneumatik jde o použití tří rozdílných směsí, které pokrývají celkem pět zón běhounu. Nová struktura běhounu a dezén plně vycházejí ze závodních pneumatik. Jde o pneumatiku, která nabídne excelentní jízdní vlastnosti jak na silnici, tak i při příležitostné návštěvě některého závodního okruhu.