Výkonná moto pneumatika pro supersportovní stroje poskytující jezdci maximální zábavu při sportovním stylu jízdy. Inovovaný profil pneumatiky s optimalizovaným vzorkem dodává dostatečnou trakční sílu a přilnavost v zatáčkách i při jízdě na mokrém povrchu. ICS (Ideal Contour Shaping) technologie maximalizuje výkon mezi přední a zadní pneumatikou a přispívá k lepší kontrole a zpětné vazbě při řízení. Technologie 0° ocelového pásu na předním i zadním kole kombinovaná s technologií konstrukce kostry PENTEC na přední pneumatice garantuje precizní řízení a stabilitu při vysokých rychlostech. Nová směs s vysokým obsahem křemičitého písku zvyšuje kontrolu nad motocyklem díky rychlému prohřátí i při nízkých teplotách. Vzorek přední pneumatiky navržen pro maximální odvod vody.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
160 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
69 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Supersport | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17526724 |
Výkonná moto pneumatika pro supersportovní stroje poskytující jezdci maximální zábavu při sportovním stylu jízdy. Inovovaný profil pneumatiky s optimalizovaným vzorkem dodává dostatečnou trakční sílu a přilnavost v zatáčkách i při jízdě na mokrém povrchu. ICS (Ideal Contour Shaping) technologie maximalizuje výkon mezi přední a zadní pneumatikou a přispívá k lepší kontrole a zpětné vazbě při řízení. Technologie 0° ocelového pásu na předním i zadním kole kombinovaná s technologií konstrukce kostry PENTEC na přední pneumatice garantuje precizní řízení a stabilitu při vysokých rychlostech. Nová směs s vysokým obsahem křemičitého písku zvyšuje kontrolu nad motocyklem díky rychlému prohřátí i při nízkých teplotách. Vzorek přední pneumatiky navržen pro maximální odvod vody.