Nový letní CARRIER je důkazem inovací; které provádí Pirelli v segmentu dodávkových vozidel. Díkypoužití zcela nové kostry včetně profi lu běhounu a směsi na bázi siliky; dosahuje letní CARRIER podstatněvyšší kilometrový výkon (v průměru o 30% než předchůdce); až o 10% kratší brzdnou dráhu namokru; což potvrzuje hodnocení štítkování A/B.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- nová kostra včetně běhounu a směsi na bázi siliky- vyšší kilometrový výkon ( v průměru o 30% než předchůdce)- až o 10% kratší brzdná dráha na mokru
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
205 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
65 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
16 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
107 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
T | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1704255437144 |
Nový letní CARRIER je důkazem inovací; které provádí Pirelli v segmentu dodávkových vozidel. Díkypoužití zcela nové kostry včetně profi lu běhounu a směsi na bázi siliky; dosahuje letní CARRIER podstatněvyšší kilometrový výkon (v průměru o 30% než předchůdce); až o 10% kratší brzdnou dráhu namokru; což potvrzuje hodnocení štítkování A/B.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- nová kostra včetně běhounu a směsi na bázi siliky- vyšší kilometrový výkon ( v průměru o 30% než předchůdce)- až o 10% kratší brzdná dráha na mokru