Pirelli Angel GT II je novinka roku 2019, jejímž cílem je sportovní turistika na nejvyšší úrovni. Dalším vývojem vícenásobného vítěze testů ANGEL GT byly stanoveny nové standardy v segmentu sportovní turistiky. Konstrukce kostry odvozená od sportovních pneumatik zajišťuje lepší ovládání motocyklu a zvýšenou přilnavost, zejména v mezních náklonech. Optimalizovaný design dezénu spolu s vysokým obsahem oxidu křemičitého poskytuje vynikající jízdní vlastnosti a přilnavost za mokra, stejně jako efektivní interakce s elektronickými asistenčními systémy. Inovativní poměr směsi v kombinaci s optimalizovanými materiály kostry poskytuje vyšší pohodlí, velký kilometrový nájezd a konzistentní výkonnost po celou dobu životnosti. Provedení A - zesílená kostra pneu
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
ZR | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Sport Touring R | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
19927934 |
Pirelli Angel GT II je novinka roku 2019, jejímž cílem je sportovní turistika na nejvyšší úrovni. Dalším vývojem vícenásobného vítěze testů ANGEL GT byly stanoveny nové standardy v segmentu sportovní turistiky. Konstrukce kostry odvozená od sportovních pneumatik zajišťuje lepší ovládání motocyklu a zvýšenou přilnavost, zejména v mezních náklonech. Optimalizovaný design dezénu spolu s vysokým obsahem oxidu křemičitého poskytuje vynikající jízdní vlastnosti a přilnavost za mokra, stejně jako efektivní interakce s elektronickými asistenčními systémy. Inovativní poměr směsi v kombinaci s optimalizovanými materiály kostry poskytuje vyšší pohodlí, velký kilometrový nájezd a konzistentní výkonnost po celou dobu životnosti. Provedení A - zesílená kostra pneu