Výhody radiální pneumatiky ve srovnání se standardní pneumatikou byly viditelné ve všech oblastech: větší bezpečnost (lepší přilnavost na silnici, větší přilnavost, kratší brzdná dráha) ;hospodárné použití (výrazně zvyšuje počet najetých kilometrů a snižuje spotřebu paliva); vyšší komfort díky flexibilitě bočnice. V padesátých letech byla nadprůměrnost pneumatiky X taková, že byla vybavena řadou závodních jezdců, přestože se Michelin v této době oficiálně neúčastnil automobilových závodů. Rok 1968 byl rokem vývoje ZX, kdy ještě více lamel poskytovalo lepší trakci a stabilitu za všech povětrnostních podmínek.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
135 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
15 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
72 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
S | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1583392303353 |
Výhody radiální pneumatiky ve srovnání se standardní pneumatikou byly viditelné ve všech oblastech: větší bezpečnost (lepší přilnavost na silnici, větší přilnavost, kratší brzdná dráha) ;hospodárné použití (výrazně zvyšuje počet najetých kilometrů a snižuje spotřebu paliva); vyšší komfort díky flexibilitě bočnice. V padesátých letech byla nadprůměrnost pneumatiky X taková, že byla vybavena řadou závodních jezdců, přestože se Michelin v této době oficiálně neúčastnil automobilových závodů. Rok 1968 byl rokem vývoje ZX, kdy ještě více lamel poskytovalo lepší trakci a stabilitu za všech povětrnostních podmínek.