XWX byla v 70. letech jedinou radiální pneumatikou, kterou bylo možné namontovat na nejrychlejší automobily na světě. Poskytla těmto vysoce výkonným vozidlům výjimečné držení silnice a pozoruhodnou přilnavost. Konstrukce navržená k dosažení 300 km / h (186 mp / h). Speciální vlastnosti modelu XWX zajišťují vynikající výkon, který kombinuje rychlost, potěšení z jízdy a bezpečnost. Originální design vnitřní konstrukce spolu s pružnou kostrou poskytuje výjimečné pohodlí při cestování velmi vysokou rychlostí. Jelikož se jedná o pneumatiku kategorie VR, model XWX je nyní homologován pro použití při maximální rychlosti 270 km / h (167 mph). Na konci 60. let byly Německo a Itálie lídrem evropského programu rozvoje dálnic. Byli také hlavními výrobci automobilů, které mohly stále více překračovat 200 km / h (124 mph). Široké asfaltové úseky a absence rychlostních limitů poskytly příležitost plně využít výkon těchto „super automobilů“ při rychlosti, která by před deseti lety byla nemyslitelná. Lamborghini Miura (1966), Ferrari 365 (1965), Maserati Ghibli (1966), De Tomaso Pantera (1970), Porsche 911 Carrera RS (1972) byly nespornými hvězdami, ale velké německé limuzíny jako Mercedes 300 SE 6.3 ( 1968) a BMW 3.0 Si (1971) také udělaly stron dojem. Francouzi byli přítomni také u modelu Citroën SM (1970), stejně jako Britové u legendárních vozů Jaguar E-type V12 (1970) a Aston-Martin DBS (1967). Informovaní pozorovatelé si všimnou, že tohoto výjimečného výkonu bylo dosaženo na pneumatikách stejnou šířku jako ty, které se hodí pro dnešní malé rodinné vozy.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
205 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
14 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
89 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1712691516924 |
XWX byla v 70. letech jedinou radiální pneumatikou, kterou bylo možné namontovat na nejrychlejší automobily na světě. Poskytla těmto vysoce výkonným vozidlům výjimečné držení silnice a pozoruhodnou přilnavost. Konstrukce navržená k dosažení 300 km / h (186 mp / h). Speciální vlastnosti modelu XWX zajišťují vynikající výkon, který kombinuje rychlost, potěšení z jízdy a bezpečnost. Originální design vnitřní konstrukce spolu s pružnou kostrou poskytuje výjimečné pohodlí při cestování velmi vysokou rychlostí. Jelikož se jedná o pneumatiku kategorie VR, model XWX je nyní homologován pro použití při maximální rychlosti 270 km / h (167 mph). Na konci 60. let byly Německo a Itálie lídrem evropského programu rozvoje dálnic. Byli také hlavními výrobci automobilů, které mohly stále více překračovat 200 km / h (124 mph). Široké asfaltové úseky a absence rychlostních limitů poskytly příležitost plně využít výkon těchto „super automobilů“ při rychlosti, která by před deseti lety byla nemyslitelná. Lamborghini Miura (1966), Ferrari 365 (1965), Maserati Ghibli (1966), De Tomaso Pantera (1970), Porsche 911 Carrera RS (1972) byly nespornými hvězdami, ale velké německé limuzíny jako Mercedes 300 SE 6.3 ( 1968) a BMW 3.0 Si (1971) také udělaly stron dojem. Francouzi byli přítomni také u modelu Citroën SM (1970), stejně jako Britové u legendárních vozů Jaguar E-type V12 (1970) a Aston-Martin DBS (1967). Informovaní pozorovatelé si všimnou, že tohoto výjimečného výkonu bylo dosaženo na pneumatikách stejnou šířku jako ty, které se hodí pro dnešní malé rodinné vozy.