FF znamená Formula France, což je běhoun pneumatiky se směsí, která byla vyvinuta speciálně pro konkurenci. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS FF začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v rally a ve stoupáních. Původní Formula France byl francouzský jednomístný šampionát, vytvořený v roce 1968, a první úroveň k dosažení závodů Formule 3. Závodní vozy byly vybaveny motorem Renault 8 Gordini 1300 cm³ / 105 k a speciálními pneumatikami z měkké gumy Michelin XAS FF. V roce 1971 převzal šampionát Renault, který jej přejmenoval na „Critérium de Formule Renault“, přičemž před přijetím motoru Renault 16 v roce 1972 přijal sportovní a technické předpisy Formule Francie. Pneumatika XAS uvedená na trh v roce 1965 byla oceněna vysokou přesnost jízdy a zůstal referenční pneumatikou až do konce 70. let. Jednalo se o první pneumatiku s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS fungovala odlišně, aby zajistila dobré vyvážení vozidla.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
145 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
13 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
74 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1712156914167 |
FF znamená Formula France, což je běhoun pneumatiky se směsí, která byla vyvinuta speciálně pro konkurenci. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS FF začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v rally a ve stoupáních. Původní Formula France byl francouzský jednomístný šampionát, vytvořený v roce 1968, a první úroveň k dosažení závodů Formule 3. Závodní vozy byly vybaveny motorem Renault 8 Gordini 1300 cm³ / 105 k a speciálními pneumatikami z měkké gumy Michelin XAS FF. V roce 1971 převzal šampionát Renault, který jej přejmenoval na „Critérium de Formule Renault“, přičemž před přijetím motoru Renault 16 v roce 1972 přijal sportovní a technické předpisy Formule Francie. Pneumatika XAS uvedená na trh v roce 1965 byla oceněna vysokou přesnost jízdy a zůstal referenční pneumatikou až do konce 70. let. Jednalo se o první pneumatiku s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS fungovala odlišně, aby zajistila dobré vyvážení vozidla.