Od svého uvedení na trh v roce 1965 zůstal XAS referenční pneumatikou až do konce 70. let. Byla to první pneumatika s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS pracovala odlišně, aby zajistila optimální vyvážení vozidla. Asymetrické jako noha! Michelin dosáhl většího pokroku rozlišením mnoha prvků, které tvoří pneumatiku, což vedlo k vytvoření modelu XAS: první pneumatiky s asymetrickým dezénem. XAS byl vyvinut s přihlédnutím k samostatnému typu práce prováděné rameny, bočními stěnami a různými částmi korunky, v závislosti na tom, zda jsou na vnitřní nebo vnější straně vozu. Stejně jako je noha člověka asymetrická, vnitřní i vnější strana pneumatiky pracuje jinak, aby zajistila optimální rovnováhu vozidla. 2019: Nová verze modelu XAS v jeho rozměru 165 R 15, od nynějška rychlostní index „V = 240 km / h“ a homologace Porsche N0. Dokonalé uchycení pro 356 a starší 911 vybavené touto velikostí. Jako pohyb po kolejích! Tento zásadní vývoj umožnil pneumatice XAS poskytnout: vynikající stabilita; výjimečné držení silnice v zatáčkách; dříve neznámé úrovně přilnavosti za všech podmínek. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v soutěžích a ve stoupáních.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
165 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
15 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
86 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Porsche,Acura | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1712156895603 |
Od svého uvedení na trh v roce 1965 zůstal XAS referenční pneumatikou až do konce 70. let. Byla to první pneumatika s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS pracovala odlišně, aby zajistila optimální vyvážení vozidla. Asymetrické jako noha! Michelin dosáhl většího pokroku rozlišením mnoha prvků, které tvoří pneumatiku, což vedlo k vytvoření modelu XAS: první pneumatiky s asymetrickým dezénem. XAS byl vyvinut s přihlédnutím k samostatnému typu práce prováděné rameny, bočními stěnami a různými částmi korunky, v závislosti na tom, zda jsou na vnitřní nebo vnější straně vozu. Stejně jako je noha člověka asymetrická, vnitřní i vnější strana pneumatiky pracuje jinak, aby zajistila optimální rovnováhu vozidla. 2019: Nová verze modelu XAS v jeho rozměru 165 R 15, od nynějška rychlostní index „V = 240 km / h“ a homologace Porsche N0. Dokonalé uchycení pro 356 a starší 911 vybavené touto velikostí. Jako pohyb po kolejích! Tento zásadní vývoj umožnil pneumatice XAS poskytnout: vynikající stabilita; výjimečné držení silnice v zatáčkách; dříve neznámé úrovně přilnavosti za všech podmínek. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v soutěžích a ve stoupáních.