Revoluční konstrukce pro bezkonkurenční výkon. Díky své pneumatice X s radiálními vrstvami pláště se Michelin vydal dobýt svět se značným technologickým pokrokem. Jeho revoluční konstrukce pro tu dobu měla zvláštní vlastnost oddělení funkce bočnice od funkce koruny. Radiální pneumatika byla první významnou novinkou od společnosti Michelin a původně byla uvedena na trh jako pneumatika „X“ v roce 1949. Lancia byla první automobilkou, která namontovala pneumatiku X jako originální vybavení na model Aurelia. Od roku 1955 byla radiální technologie stále populárnější a většina evropských výrobců automobilů se rozhodla pro toto řešení. Model X mohl být namontován na vozy velmi různých kategorií, od původního a populárního modelu 2CV nebo Beetle až po fascinující Mercedes 190SL nebo Facel Vega.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
155 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
15 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
82 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
T | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1712693185854 |
Revoluční konstrukce pro bezkonkurenční výkon. Díky své pneumatice X s radiálními vrstvami pláště se Michelin vydal dobýt svět se značným technologickým pokrokem. Jeho revoluční konstrukce pro tu dobu měla zvláštní vlastnost oddělení funkce bočnice od funkce koruny. Radiální pneumatika byla první významnou novinkou od společnosti Michelin a původně byla uvedena na trh jako pneumatika „X“ v roce 1949. Lancia byla první automobilkou, která namontovala pneumatiku X jako originální vybavení na model Aurelia. Od roku 1955 byla radiální technologie stále populárnější a většina evropských výrobců automobilů se rozhodla pro toto řešení. Model X mohl být namontován na vozy velmi různých kategorií, od původního a populárního modelu 2CV nebo Beetle až po fascinující Mercedes 190SL nebo Facel Vega.