První dvousměsová (technologie 2CT) použitá u skútrové sportovní pneumatiky a současně první dvousměsová skútrová pneumatika na světě. Úplně poprvé použil a přizpůsobil Michelin svoji technologii 2CT a zkušenosti z vývoje závodních pneumatik pro potřeby řidičů dnešních silných skútrů a to zejména nesrovnatelnou přilnavostí v náklonu díky měkčí směsi na bocích běhounu a vyšším kilometrovým výkonem díky tvrdší směsi ve středu běhounu. Při jízdě rovně je v kontaktu s vozovkou pouze tvrdší střední část běhounu, čímž je dosaženo vyšší životnosti pneumatiky. V momentě náklonu motocyklu i jen o pár stupňů, přichází do kontaktu s vozovkou měkčí směs na bocích pneumatiky, která má vyšší přilnavost na suchu i mokru. Samotný střed pneumatiky není rušen kanálky pro odvod vody a proto dovede vynikajícím způsobem přenášet sílu z motoru na silnici a zároveň déle vydrží. Drážky jsou navrženy pro optimální odvod vlhkosti i při agresivní a razantní jízdě. Nakonec, právě pro jezdce, kteří si na svém stroji chtějí užít i trochu zábavy, je Michelin Power Pure SC navržen. Jízda na skútru už nemusí být jen městské poskakování. S pneumatikou Michelin Power Pure SC není třeba dělat kompromisy.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
140 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
12 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
P | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Scooter | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17532872 |
První dvousměsová (technologie 2CT) použitá u skútrové sportovní pneumatiky a současně první dvousměsová skútrová pneumatika na světě. Úplně poprvé použil a přizpůsobil Michelin svoji technologii 2CT a zkušenosti z vývoje závodních pneumatik pro potřeby řidičů dnešních silných skútrů a to zejména nesrovnatelnou přilnavostí v náklonu díky měkčí směsi na bocích běhounu a vyšším kilometrovým výkonem díky tvrdší směsi ve středu běhounu. Při jízdě rovně je v kontaktu s vozovkou pouze tvrdší střední část běhounu, čímž je dosaženo vyšší životnosti pneumatiky. V momentě náklonu motocyklu i jen o pár stupňů, přichází do kontaktu s vozovkou měkčí směs na bocích pneumatiky, která má vyšší přilnavost na suchu i mokru. Samotný střed pneumatiky není rušen kanálky pro odvod vody a proto dovede vynikajícím způsobem přenášet sílu z motoru na silnici a zároveň déle vydrží. Drážky jsou navrženy pro optimální odvod vlhkosti i při agresivní a razantní jízdě. Nakonec, právě pro jezdce, kteří si na svém stroji chtějí užít i trochu zábavy, je Michelin Power Pure SC navržen. Jízda na skútru už nemusí být jen městské poskakování. S pneumatikou Michelin Power Pure SC není třeba dělat kompromisy.