Svižné a neutrální chování díky radiální konstrukci s ocelovým pásem 0 stupňů a technologii INTERACT™. O 1,5 m kratší brzdná dráha než u nejlepšího konkurenta v segmentu. (Podle interního testu brzdění na mokru provedeného při rychlosti 85 km/h a teplotě 25 °C.) Evoluce legendární konstrukce TOURANCE™ NEXT je podpořena jak novými směsmi, tak METZELER DYMATEC™ (Dynamic Mould Angle Technology), metodikou konstrukce, která zajišťuje trvání výkonu díky jemnému zachování funkční geometrie kloubů. Vynikající pohodlí a bezpečnost při jízdě s spolujezdcem nebo zavazadly i bez nich. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
90 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
90 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
54 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Enduro | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1647593897906 |
Svižné a neutrální chování díky radiální konstrukci s ocelovým pásem 0 stupňů a technologii INTERACT™. O 1,5 m kratší brzdná dráha než u nejlepšího konkurenta v segmentu. (Podle interního testu brzdění na mokru provedeného při rychlosti 85 km/h a teplotě 25 °C.) Evoluce legendární konstrukce TOURANCE™ NEXT je podpořena jak novými směsmi, tak METZELER DYMATEC™ (Dynamic Mould Angle Technology), metodikou konstrukce, která zajišťuje trvání výkonu díky jemnému zachování funkční geometrie kloubů. Vynikající pohodlí a bezpečnost při jízdě s spolujezdcem nebo zavazadly i bez nich. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)