Tato zcela nově vyvinutá pneu je přímým nástupcem osvědčeného a léty prověřeného dezénu Z8. Zcela nový dezén běhounu s četnými příčnými drážkami a zcela novou směsí zvyšuje přilnavost na různých typech asfaltu za všech klimatických podmínek. Patentovaná technologie METZELER Interact napomáhá komfortní jízdní stabilitě a přesnosti řízení. Dvousměsový zadní plašť s rozdílným stupněm kontaktní plochy disponuje zvýšeným dojezdem díky středovému pásu s nižším obsahem siliky a přídavkem karbonu, zatímco boční pásy obsahují 100% siliky.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
4 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
výchozí | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
18 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
64 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Sport Touring D | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
18548246 |
Tato zcela nově vyvinutá pneu je přímým nástupcem osvědčeného a léty prověřeného dezénu Z8. Zcela nový dezén běhounu s četnými příčnými drážkami a zcela novou směsí zvyšuje přilnavost na různých typech asfaltu za všech klimatických podmínek. Patentovaná technologie METZELER Interact napomáhá komfortní jízdní stabilitě a přesnosti řízení. Dvousměsový zadní plašť s rozdílným stupněm kontaktní plochy disponuje zvýšeným dojezdem díky středovému pásu s nižším obsahem siliky a přídavkem karbonu, zatímco boční pásy obsahují 100% siliky.