Prémiová záběrová pneumatika pro maximální přilnavost na sněhu a ledu. Optimalizované pětiúhelníkové bloky a provedení hran ve tvaru pilových zubů umožňují maximální míru přilnavosti na sněhu a na ledu. Sedm lamel v každém bloku zvyšuje celkovou délku záběrových hran a maximalizuje tak přilnavost a záběr na sněhu, a to i v druhé polovině životnosti pneumatiky. 3D lamely zvyšují tuhost bloků a maximalizují tzv. hranící efekt. Tři klikaté obvodové drážky zvyšují počet hran a zlepšují tak brzdné i záběrové vlastnosti na sněhu. Dvoustupňové spojovací můstky zabraňují naklánění obvodových bloků a zvyšují tak jejich tuhost, což se projevuje vyšší stabilitou při vysokých rychlostech. Tuhost bloků zůstává zachována i při částečném opotřebení. Trojúhelníkové uzamykatelné hrany - valivý odpor se snižuje díky minimalizaci pohybu bloků prostřednictvím čtyř polodrážek. Tím se dosahuje vyšší trakce a delší životnosti. Lepší ovladatelnost na sněhu díky přídavným lamelám ve tvaru drápu, integrovaným do oblasti ramen. Běhoun širší o 8 % v porovnání s předchozími modely. Větší pětiúhelníkové bloky jsou optimalizované do zimního provozu rovnoměrným rozložením zátěže do celé styčné plochy. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Zimní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
315 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 72 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
156 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
L | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | regionální | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | záběrová | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17531333 |
Prémiová záběrová pneumatika pro maximální přilnavost na sněhu a ledu. Optimalizované pětiúhelníkové bloky a provedení hran ve tvaru pilových zubů umožňují maximální míru přilnavosti na sněhu a na ledu. Sedm lamel v každém bloku zvyšuje celkovou délku záběrových hran a maximalizuje tak přilnavost a záběr na sněhu, a to i v druhé polovině životnosti pneumatiky. 3D lamely zvyšují tuhost bloků a maximalizují tzv. hranící efekt. Tři klikaté obvodové drážky zvyšují počet hran a zlepšují tak brzdné i záběrové vlastnosti na sněhu. Dvoustupňové spojovací můstky zabraňují naklánění obvodových bloků a zvyšují tak jejich tuhost, což se projevuje vyšší stabilitou při vysokých rychlostech. Tuhost bloků zůstává zachována i při částečném opotřebení. Trojúhelníkové uzamykatelné hrany - valivý odpor se snižuje díky minimalizaci pohybu bloků prostřednictvím čtyř polodrážek. Tím se dosahuje vyšší trakce a delší životnosti. Lepší ovladatelnost na sněhu díky přídavným lamelám ve tvaru drápu, integrovaným do oblasti ramen. Běhoun širší o 8 % v porovnání s předchozími modely. Větší pětiúhelníkové bloky jsou optimalizované do zimního provozu rovnoměrným rozložením zátěže do celé styčné plochy. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.