Novinka 2022. Prémiová pneumatika určená pro hnací nápravy poskytuje prvotřídní výkon ve všech podmínkách regionální dopravy po celou dobu životnosti pneumatiky. Všestranná pneumatika pro regionální dopravu. Nejnovější prémiové technologie zajišťují dlouhou životnost pneumatik, maximální kilometrový výkon a trakci, nízkou spotřebu paliva a zároveň poskytují nejlepší jízdní výkon po celou dobu životnosti pneumatiky. Skryté drážky se objevují při opotřebení pneumatiky. Vytváří nové vodní kanálky a záběrové hrany, které poskytují lepší přilnavost za mokra. 3D lamely v celé hloubce bloků poskytují excelentní kilomet rový výkon a trakci po celou dobu životnosti pneumatiky tím, že uzamykají bloky mezi sebou. Namáhání ramen se snižuje použitím sebeobnovitelných lamel se zaoblenými hranami, které zabraňují vzniku trhlin. Navíc poskytují lepší odvod vody, což přináší zlepšený výkon za mokra. Směrové lamely ve tvaru V zlepšují přilnavost a regenerují se při opotřebení pneumatiky, aby poskytovaly maximální výkon po celou dobu životnosti pneumatiky. Použití vysokopevnostních ocelových drátů pro minimalizaci deformovatelnosti nárazníkových pásů pro udržení velké styčné plochy s vozovkou. Přináší lepší přilnavost a rovnoměrnější opotřebení. Vylepšená odolnost kostry díky použití prvotřídních kordů s vyšší materiálovou odolností. Palivová účinnost je zlepšena použitím nové podběhounové směsi, která snižuje valivý odpor pneumatiky. Zvýšená odolnost kostry použitím nové směsi pro bočnice s vylepšenou odolností proti únavě a proti praskání. Zvýšená odolnost použitím nového ocelového kordu. Vysoký kilometrový výkon a nižší riziko poškození (defekt/proseknutí) - Směs běhounu nové úrovně nabízí vysokou odolnost proti nebezpečí na silnici. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
295 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 76 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
150/146 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | regionální | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | záběrová | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1698240781788 |
Novinka 2022. Prémiová pneumatika určená pro hnací nápravy poskytuje prvotřídní výkon ve všech podmínkách regionální dopravy po celou dobu životnosti pneumatiky. Všestranná pneumatika pro regionální dopravu. Nejnovější prémiové technologie zajišťují dlouhou životnost pneumatik, maximální kilometrový výkon a trakci, nízkou spotřebu paliva a zároveň poskytují nejlepší jízdní výkon po celou dobu životnosti pneumatiky. Skryté drážky se objevují při opotřebení pneumatiky. Vytváří nové vodní kanálky a záběrové hrany, které poskytují lepší přilnavost za mokra. 3D lamely v celé hloubce bloků poskytují excelentní kilomet rový výkon a trakci po celou dobu životnosti pneumatiky tím, že uzamykají bloky mezi sebou. Namáhání ramen se snižuje použitím sebeobnovitelných lamel se zaoblenými hranami, které zabraňují vzniku trhlin. Navíc poskytují lepší odvod vody, což přináší zlepšený výkon za mokra. Směrové lamely ve tvaru V zlepšují přilnavost a regenerují se při opotřebení pneumatiky, aby poskytovaly maximální výkon po celou dobu životnosti pneumatiky. Použití vysokopevnostních ocelových drátů pro minimalizaci deformovatelnosti nárazníkových pásů pro udržení velké styčné plochy s vozovkou. Přináší lepší přilnavost a rovnoměrnější opotřebení. Vylepšená odolnost kostry díky použití prvotřídních kordů s vyšší materiálovou odolností. Palivová účinnost je zlepšena použitím nové podběhounové směsi, která snižuje valivý odpor pneumatiky. Zvýšená odolnost kostry použitím nové směsi pro bočnice s vylepšenou odolností proti únavě a proti praskání. Zvýšená odolnost použitím nového ocelového kordu. Vysoký kilometrový výkon a nižší riziko poškození (defekt/proseknutí) - Směs běhounu nové úrovně nabízí vysokou odolnost proti nebezpečí na silnici. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.