Inovativní pneumatika pro městské a příměstské autobusy vhodná pro velký nájezd v málo plynulém provozu. Pneumatika AU04+ je navržená k použití u městského autobusu a má zesílené bočnice pro vyšší ochranu kostry při najíždění k obrubníkům. Nový tvar a pozice indikátorů napomáhá zřetelnější identifikaci poškození a oslabení bočnic. Pneumatika využívá technologii 3D lamel ke zvýšení tuhosti dezénových bloků při současném zachování skvělé ovladatelnosti a trakce. Tato vlastnost také pomáhá předcházet pilovitému opotřebení, což je mimořádně důležité při častém zastavování a rozjíždění. Optimalizovaná šířka a tvar žeber a rozmístění lamel pro lepší ovladatelnost a stabilitu a současně zabraňuje vzniku nerovnoměrného opotřebení. 3D lamely zvlněné ve všech 3 osách zajišťují zvýšenou tuhost bloků, což zlepšuje životnost,ovladatelnost a záběrové vlastnosti. Upravené klikaté drážky spolu s optimalizovaným rozmístěním bloků pro zlepšení záběrových vlastností. Aplikovaná nová směs pro oblast patky poskytuje extrémní odolnost vůči tepelné deformaci = Vyšší míra protektorovatelnosti a životních cyklů pneumatiky. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
275 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 67 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
150/146 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
J | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1712700650556 |
Inovativní pneumatika pro městské a příměstské autobusy vhodná pro velký nájezd v málo plynulém provozu. Pneumatika AU04+ je navržená k použití u městského autobusu a má zesílené bočnice pro vyšší ochranu kostry při najíždění k obrubníkům. Nový tvar a pozice indikátorů napomáhá zřetelnější identifikaci poškození a oslabení bočnic. Pneumatika využívá technologii 3D lamel ke zvýšení tuhosti dezénových bloků při současném zachování skvělé ovladatelnosti a trakce. Tato vlastnost také pomáhá předcházet pilovitému opotřebení, což je mimořádně důležité při častém zastavování a rozjíždění. Optimalizovaná šířka a tvar žeber a rozmístění lamel pro lepší ovladatelnost a stabilitu a současně zabraňuje vzniku nerovnoměrného opotřebení. 3D lamely zvlněné ve všech 3 osách zajišťují zvýšenou tuhost bloků, což zlepšuje životnost,ovladatelnost a záběrové vlastnosti. Upravené klikaté drážky spolu s optimalizovaným rozmístěním bloků pro zlepšení záběrových vlastností. Aplikovaná nová směs pro oblast patky poskytuje extrémní odolnost vůči tepelné deformaci = Vyšší míra protektorovatelnosti a životních cyklů pneumatiky. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.