Prémiová pneumatika pro všechny pozice ve smíšeném provozu. Mnohoúhelníkové bloky a agresivní design drážek pro bezpečnou jízdu v těžkých podmínkách, které panují mimo silnice. Zlepšené záběrové a brzdné vlastnosti pomocí zvýšeného počtu křížení čtyř klikatých obvodových drážek a optimalizovaného tvaru lomených lamel. To vše při zachování vysoké odolnosti proti mechanickému poškození. Mnohoúhelníkový tvar bloků se stupňovitými stěnami zkracují brzdnou dráhu prostřednictvím maximalizace záběrových hran. Běhoun s širokým profilem zvyšuje stabilitu a jednolitost kol za jízdy, což se projevuje snížením míry deformace, mimořádnými výkony a delší životností. Široká a plná žebra s postranními drážkami v ramenní části zvyšují jízdní stabilitu a prodlužují životnost pneumatiky. Vytlačovače kamínků udržují drážky čisté za všech okolností. Přidaná pryž vespod drážky pomáhá vytlačit nežádoucí nečistoty a kamínky ven. Díky použití směsi s podílem sazí s vysokým počtem molekulárních vazeb dochází ke snížení tvorby tepla, což se projevuje úsporou paliva a prodloužením životnosti pneumatiky. Exkluzivní složení běhounové směsi pro jízdu na silnici i v terénu. Zlepšená odolnost proti mechanickému poškození. Mimořádně tuhé patní lano zlepšuje celistvost a odolnost patní části. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
315 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 67 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
156 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | ON/OFF | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1586848477745 |
Prémiová pneumatika pro všechny pozice ve smíšeném provozu. Mnohoúhelníkové bloky a agresivní design drážek pro bezpečnou jízdu v těžkých podmínkách, které panují mimo silnice. Zlepšené záběrové a brzdné vlastnosti pomocí zvýšeného počtu křížení čtyř klikatých obvodových drážek a optimalizovaného tvaru lomených lamel. To vše při zachování vysoké odolnosti proti mechanickému poškození. Mnohoúhelníkový tvar bloků se stupňovitými stěnami zkracují brzdnou dráhu prostřednictvím maximalizace záběrových hran. Běhoun s širokým profilem zvyšuje stabilitu a jednolitost kol za jízdy, což se projevuje snížením míry deformace, mimořádnými výkony a delší životností. Široká a plná žebra s postranními drážkami v ramenní části zvyšují jízdní stabilitu a prodlužují životnost pneumatiky. Vytlačovače kamínků udržují drážky čisté za všech okolností. Přidaná pryž vespod drážky pomáhá vytlačit nežádoucí nečistoty a kamínky ven. Díky použití směsi s podílem sazí s vysokým počtem molekulárních vazeb dochází ke snížení tvorby tepla, což se projevuje úsporou paliva a prodloužením životnosti pneumatiky. Exkluzivní složení běhounové směsi pro jízdu na silnici i v terénu. Zlepšená odolnost proti mechanickému poškození. Mimořádně tuhé patní lano zlepšuje celistvost a odolnost patní části. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.