Vynikající prémiová pneumatika pro všechny pozice na vozidle s mimořádně nízkou spotřebou paliva. Prémiové technologie zajišťují mimořádně nízkou spotřebu paliva, rovnoměrné opotřebení a vynikající trakci a přilnavost. Nově vyvinutá směs dezénu přispívá k mimořádně nízkému valivému odporu. Stupňovité drážky = Funkce stupňů na stěnách drážek zabraňují deformaci bloku a poskytuje zesílení mezi dezénovými bloky. Vícenásobné lamely zabraňují nepravidelnému opotřebení tím, že rozkládají tlak vyvíjený na hranu drážky. Široký blok dezénu zvyšuje tuhost, zlepšuje přilnavost a nájezd a snižuje valivý odpor pneumatiky. Trojrozměrné lamely = Díky zesílení uzamykání mezi bloky zachovávají nájezd a trakci během celé životnosti pneumatiky. Vylepšená odolnost kostry díky použití prvotřídních kordů s vyšší materiálovou odolností. Palivová účinnost je zlepšena použitím nové podběhounové směsi, která snižuje valivý odpor pneumatiky. Zvýšená odolnost kostry použitím nové směsi pro bočnice s vylepšenou odolností proti únavě a proti praskání. Zvýšená odolnost použitím nového ocelového kordu. Vysoký kilometrový výkon a nižší riziko poškození (defekt/proseknutí) - Směs běhounu nové úrovně nabízí vysokou odolnost proti nebezpečí na silnici. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
295 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
150/146 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
L | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | dálková | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1620673827121 |
Vynikající prémiová pneumatika pro všechny pozice na vozidle s mimořádně nízkou spotřebou paliva. Prémiové technologie zajišťují mimořádně nízkou spotřebu paliva, rovnoměrné opotřebení a vynikající trakci a přilnavost. Nově vyvinutá směs dezénu přispívá k mimořádně nízkému valivému odporu. Stupňovité drážky = Funkce stupňů na stěnách drážek zabraňují deformaci bloku a poskytuje zesílení mezi dezénovými bloky. Vícenásobné lamely zabraňují nepravidelnému opotřebení tím, že rozkládají tlak vyvíjený na hranu drážky. Široký blok dezénu zvyšuje tuhost, zlepšuje přilnavost a nájezd a snižuje valivý odpor pneumatiky. Trojrozměrné lamely = Díky zesílení uzamykání mezi bloky zachovávají nájezd a trakci během celé životnosti pneumatiky. Vylepšená odolnost kostry díky použití prvotřídních kordů s vyšší materiálovou odolností. Palivová účinnost je zlepšena použitím nové podběhounové směsi, která snižuje valivý odpor pneumatiky. Zvýšená odolnost kostry použitím nové směsi pro bočnice s vylepšenou odolností proti únavě a proti praskání. Zvýšená odolnost použitím nového ocelového kordu. Vysoký kilometrový výkon a nižší riziko poškození (defekt/proseknutí) - Směs běhounu nové úrovně nabízí vysokou odolnost proti nebezpečí na silnici. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.