Pneumatika určená primárně pro řízené nápravy (lze použít na všech pozicích na vozidle) v dálkovém provozu. Unikátní tvar dezénu omezuje vznik nerovnoměrného opotřebení, zajišťuje potřebnou nosnost a efektivní spotřebu paliva. Optimální volba pro dálkový provoz. Zvlněné stěny drážek = Lepší ovladatelnost a odolnost proti nerovnoměrnému opotřebení. Celoobvodové lamely pro lepší ovladatelnost v zatáčkách. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
385 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
65 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
160 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Škoda auto | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17534677 |
Pneumatika určená primárně pro řízené nápravy (lze použít na všech pozicích na vozidle) v dálkovém provozu. Unikátní tvar dezénu omezuje vznik nerovnoměrného opotřebení, zajišťuje potřebnou nosnost a efektivní spotřebu paliva. Optimální volba pro dálkový provoz. Zvlněné stěny drážek = Lepší ovladatelnost a odolnost proti nerovnoměrnému opotřebení. Celoobvodové lamely pro lepší ovladatelnost v zatáčkách. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.