Ultra Grip Performance je vybavená technologií vaflového lamelování a poslední generací 3D-BIS lamel. Společností Goodyear patentovaný systém vzájemně uzamykatelných trojrozměrných bloků (3D-BIS) dovoluje zvyšovat počet lamel v běhounové části v porovnání s tradičně lamelovanou pneumatikou. Více lamel = lepší záběr. Vysoká hustota lamel propůjčuje vynikající záběrové vlastnosti na ledu a sněhu, protože lamely mají větší počet záběrových hran, které se rozvírají předtím, než přijdou do kontaktu s povrchem vozovky. Čtyři široké a hluboké podélné drážky lépe odvádí vodu a rozbředlý sníh, a vylepšují tak odolnost vůči aquaplaningu. Výsledkem toho jsou lepší trakční schopnosti, záběrové vlastnosti na mokru a kratší brzdná dráha.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Zimní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
205 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
16 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
91 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1712691518162 |
Ultra Grip Performance je vybavená technologií vaflového lamelování a poslední generací 3D-BIS lamel. Společností Goodyear patentovaný systém vzájemně uzamykatelných trojrozměrných bloků (3D-BIS) dovoluje zvyšovat počet lamel v běhounové části v porovnání s tradičně lamelovanou pneumatikou. Více lamel = lepší záběr. Vysoká hustota lamel propůjčuje vynikající záběrové vlastnosti na ledu a sněhu, protože lamely mají větší počet záběrových hran, které se rozvírají předtím, než přijdou do kontaktu s povrchem vozovky. Čtyři široké a hluboké podélné drážky lépe odvádí vodu a rozbředlý sníh, a vylepšují tak odolnost vůči aquaplaningu. Výsledkem toho jsou lepší trakční schopnosti, záběrové vlastnosti na mokru a kratší brzdná dráha.