Techno logie KMAXNová řada KMAX zavádí KMAX Technology; která zahrnuje dvě nové technologie Goodyear:IntelliMax Rib Technology a IntelliMax Tread Technology. Tyto nové technologie poskytují lepší kilometrový výkonbez kompromisů v jiných výkonových aspektech.KMAX S využívá IntelliMax Rib Technology. Speciální „můstky“ v drážkách dezénu umožňující ostřejší zatáčeníve srovnání s jejím předchůdcem; žebra dezénu se podpírají navzájem. Snížením deformace žeber zajišťujeIntelliMax Rib Technology optimální rozložení tlaku a tvaru stopy pro rovnoměrné opotřebení a vysokýkilometrový výkon.IntelliMax Tread Technology je znakem pneumatiky KMAX D a skládá se ze dvou vrstev běhounové směsi. Vrchnívrstva směsi je vyvinuta pro dosažení kilometrového výkonu; zatímco směs spodní vrstvy se vyznačuje klidnýmchodem; který zajišťuje nízký valivý odpor.Pneumatika KMAX T poskytuje mimořádný kilometrový výkondíky multirádiusovému tvaru drážek a vyššímu objemu odolnépryže spojeným do inovativní běhounové směsi; která odolávápraskání drážek a vytrhávání bloků dezénu.Koncept Více životůNové produkty KMAX; vyvinuté podle konceptu „Více životů“; jsou prořezávatelné a protektorovatelné –umožňují vozovým parkům optimálně využít jejich přednosti a podstatně snížit náklady na kilometr.Pneumatiky KMAX D a T jsou dostupné jako prémiové teplé protektory v Goodyear řadě Treadmax. ProtektoryTreadmax jsou exkluzivně vyráběny „doma“; při použití nejnovější generace koster; stejných dezénů a materiálůjako u nových pneumatik – a také podobných výkonů.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
215 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 67 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
135/133 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17535419 |
Techno logie KMAXNová řada KMAX zavádí KMAX Technology; která zahrnuje dvě nové technologie Goodyear:IntelliMax Rib Technology a IntelliMax Tread Technology. Tyto nové technologie poskytují lepší kilometrový výkonbez kompromisů v jiných výkonových aspektech.KMAX S využívá IntelliMax Rib Technology. Speciální „můstky“ v drážkách dezénu umožňující ostřejší zatáčeníve srovnání s jejím předchůdcem; žebra dezénu se podpírají navzájem. Snížením deformace žeber zajišťujeIntelliMax Rib Technology optimální rozložení tlaku a tvaru stopy pro rovnoměrné opotřebení a vysokýkilometrový výkon.IntelliMax Tread Technology je znakem pneumatiky KMAX D a skládá se ze dvou vrstev běhounové směsi. Vrchnívrstva směsi je vyvinuta pro dosažení kilometrového výkonu; zatímco směs spodní vrstvy se vyznačuje klidnýmchodem; který zajišťuje nízký valivý odpor.Pneumatika KMAX T poskytuje mimořádný kilometrový výkondíky multirádiusovému tvaru drážek a vyššímu objemu odolnépryže spojeným do inovativní běhounové směsi; která odolávápraskání drážek a vytrhávání bloků dezénu.Koncept Více životůNové produkty KMAX; vyvinuté podle konceptu „Více životů“; jsou prořezávatelné a protektorovatelné –umožňují vozovým parkům optimálně využít jejich přednosti a podstatně snížit náklady na kilometr.Pneumatiky KMAX D a T jsou dostupné jako prémiové teplé protektory v Goodyear řadě Treadmax. ProtektoryTreadmax jsou exkluzivně vyráběny „doma“; při použití nejnovější generace koster; stejných dezénů a materiálůjako u nových pneumatik – a také podobných výkonů.