Eagle F1 Asymmetric 6 - sportovní letní pneumatika pro ultra vysoký výkon.S novou technologií pro zlepšení výkonu na suchu; brzdění na mokru; ovladatelnosti na mokru a vhodnosti pro elektromobily je Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 připravený na cokoli.Eagle F1 Asymmetric 6 obsahuje řadu inovací; které navazují na oceněnou Eagle F1 Asymmetric 5.Výsledkem je pneumatika navržená tak; aby ujistila řidiče svými brzdnými schopnostmi a ovladatelností na mokru a zároveň je nadchla vynikajícím výkonem na suchu a sportovními vlastnostmi.Eagle F1 Asymmetric 6 se vyznačuje adaptivní kontaktní plochou.Za standardních jízdních podmínek má kontaktní plocha pneumatiky normální stopu; která se však zvětšuje; když řidič provede extrémní manévr.Kontaktní plocha se proto přizpůsobuje stylu jízdy a podle potřeby se zvětšuje; čímž poskytuje řidiči větší přilnavost a reaktivitu na extrémní manévry.Za vlhkého počasí směs Eagle F1 Asymmetric 6 cap s inovativním novým pryskyřičným systémem umožňuje pneumatice větší mikrokontakt s povrchem vozovky; což řidičům poskytuje lepší přilnavost na vlhké nebo mokré vozovce.Eagle F1 Asymmetric 6 byla speciálně navržena s ohledem na požadavky výrobců elektromobilů.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- Ochrana ráfku.- Nová technologie zlepšující výkon a ovladatelnost.- Vhodná pro elektromobily.- Vynikající brzdění a ovladatelnost na mokru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
265 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 69 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
105 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Ferrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1685157234169 |
Eagle F1 Asymmetric 6 - sportovní letní pneumatika pro ultra vysoký výkon.S novou technologií pro zlepšení výkonu na suchu; brzdění na mokru; ovladatelnosti na mokru a vhodnosti pro elektromobily je Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 připravený na cokoli.Eagle F1 Asymmetric 6 obsahuje řadu inovací; které navazují na oceněnou Eagle F1 Asymmetric 5.Výsledkem je pneumatika navržená tak; aby ujistila řidiče svými brzdnými schopnostmi a ovladatelností na mokru a zároveň je nadchla vynikajícím výkonem na suchu a sportovními vlastnostmi.Eagle F1 Asymmetric 6 se vyznačuje adaptivní kontaktní plochou.Za standardních jízdních podmínek má kontaktní plocha pneumatiky normální stopu; která se však zvětšuje; když řidič provede extrémní manévr.Kontaktní plocha se proto přizpůsobuje stylu jízdy a podle potřeby se zvětšuje; čímž poskytuje řidiči větší přilnavost a reaktivitu na extrémní manévry.Za vlhkého počasí směs Eagle F1 Asymmetric 6 cap s inovativním novým pryskyřičným systémem umožňuje pneumatice větší mikrokontakt s povrchem vozovky; což řidičům poskytuje lepší přilnavost na vlhké nebo mokré vozovce.Eagle F1 Asymmetric 6 byla speciálně navržena s ohledem na požadavky výrobců elektromobilů.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- Ochrana ráfku.- Nová technologie zlepšující výkon a ovladatelnost.- Vhodná pro elektromobily.- Vynikající brzdění a ovladatelnost na mokru.