Díky kombinaci technologie Active Cornergrip a speciální závodní běhounové směsi vyniká Eagle F1 Asymmetric zejména v jízdních podmínkách za mokra - vhání lokální tlak do zóny rozptylu vody otevřeného běhounu. Hluboké střední drážky odvádějí povrchovou vodu, čímž je dosaženo vynikajícího držení stopy. Odváděcí kanálky na vnitřní straně pneumatiky rozptylují vodu ze spodní části pneumatiky mimo kontaktní plochu. Pneu pro motocykly, automobily a čtyřkolky.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
235 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
35 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
19 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
87 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Škoda auto | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
19101941221 |
Díky kombinaci technologie Active Cornergrip a speciální závodní běhounové směsi vyniká Eagle F1 Asymmetric zejména v jízdních podmínkách za mokra - vhání lokální tlak do zóny rozptylu vody otevřeného běhounu. Hluboké střední drážky odvádějí povrchovou vodu, čímž je dosaženo vynikajícího držení stopy. Odváděcí kanálky na vnitřní straně pneumatiky rozptylují vodu ze spodní části pneumatiky mimo kontaktní plochu. Pneu pro motocykly, automobily a čtyřkolky.