Dunlop SP Winter Sport 4D (WS4D) těží z četných inovativních technologií zajišťujících maximální bezpečnost v zimním období. Pneu používá stejného systému3D lamel jako Goodyear Ultra Grip 8, avšak kombinuje ho s novými příčnými lamelami, jenž tvoří microblock, který umožňuje lepší rozložení tlaku po celém běhounu pneumatiky. Při vývoji byl kladen důraz na výkon na mokrých površích a další snížení valivého odporu ke snížení spotřeby paliva.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Zimní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
225 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
50 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
94 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Škoda auto | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17517163 |
Dunlop SP Winter Sport 4D (WS4D) těží z četných inovativních technologií zajišťujících maximální bezpečnost v zimním období. Pneu používá stejného systému3D lamel jako Goodyear Ultra Grip 8, avšak kombinuje ho s novými příčnými lamelami, jenž tvoří microblock, který umožňuje lepší rozložení tlaku po celém běhounu pneumatiky. Při vývoji byl kladen důraz na výkon na mokrých površích a další snížení valivého odporu ke snížení spotřeby paliva.