Dunlop představil novou špičkovou pneu-matiku SP Sport Maxx nabitou nejmoder-nějšími technologiemi. Je určena pro výkonné a tuningové automobily.Základemúspěchu nového pláště je pevné středovéžebro; které zajišťuje příkladnou sta-bilitu ve vysokých rychlostech a přis-pívá i k přesnějšímu řízení. Šípovitý dezén zůstal zachován; dokonce i lopatkyz SP Sport 9000 tady nechybějí; vše je ale nově poskládané. Zcela revoluční je profil pneumatiky; který u Dunlopu nazývají MRT (Multi Radius Tread). SP Sport Maxx má plynulejší zaoblení od středu běhounu k ramenům; takže zajišťu-je rovnoměrné rozložení tlaku po celé styčné ploše. Výsledkem jsou perfektní jízdní vlastnosti hlavně na suchu.Druhoupodstatnou inovaci tvoří směs pneumatikys vysokým podílem siliky (tvoří plných 88%; na saze připadá jen 12). Aby se zachovala nízká hlučnost; má SP Sport Maxx přesazené bloky o nestejné délce; což pomáhá omezit valivý hluk a odstra-nit dunění; které někdy vzniká u širo-kých pneumatik pro sportovní vozy. Novášpičková pneumatika Dunlopu je dokonce natolik tichá; že již dnes splňuje normy; které vstoupí v platnost až v roce 2007.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
295 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
35 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 73 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
107 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Audi | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17524178 |
Dunlop představil novou špičkovou pneu-matiku SP Sport Maxx nabitou nejmoder-nějšími technologiemi. Je určena pro výkonné a tuningové automobily.Základemúspěchu nového pláště je pevné středovéžebro; které zajišťuje příkladnou sta-bilitu ve vysokých rychlostech a přis-pívá i k přesnějšímu řízení. Šípovitý dezén zůstal zachován; dokonce i lopatkyz SP Sport 9000 tady nechybějí; vše je ale nově poskládané. Zcela revoluční je profil pneumatiky; který u Dunlopu nazývají MRT (Multi Radius Tread). SP Sport Maxx má plynulejší zaoblení od středu běhounu k ramenům; takže zajišťu-je rovnoměrné rozložení tlaku po celé styčné ploše. Výsledkem jsou perfektní jízdní vlastnosti hlavně na suchu.Druhoupodstatnou inovaci tvoří směs pneumatikys vysokým podílem siliky (tvoří plných 88%; na saze připadá jen 12). Aby se zachovala nízká hlučnost; má SP Sport Maxx přesazené bloky o nestejné délce; což pomáhá omezit valivý hluk a odstra-nit dunění; které někdy vzniká u širo-kých pneumatik pro sportovní vozy. Novášpičková pneumatika Dunlopu je dokonce natolik tichá; že již dnes splňuje normy; které vstoupí v platnost až v roce 2007.