Silniční pneumatika poskytujíci vysoký kilometrový výkon; lepší využití paliva a zimní trakce pro širokou škálu aplikací na silnicích.1. Extra široký běhounPodporuje vysoký kilometrový výkon a lepší valivý odpor2. Optimalizované tvarování lamelPro dobrou mobilitu v zimních podmínkách; zlepšení ovladatelnosti a přilnavosti za mokra3. Směrový dezénV-tvar drážek pro lepší trakci a snížení hluku4. Dvou-směsný dezénPro optimální kilometrovou životnost; nižší valivý odpor a sníženou spotřebu paliva5. Robustní konstrukce kostrySpecializované technologie materiálů a geometrie kostry zajišťují lepší odolnost
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
235 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 72 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
132 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
19868044 |
Silniční pneumatika poskytujíci vysoký kilometrový výkon; lepší využití paliva a zimní trakce pro širokou škálu aplikací na silnicích.1. Extra široký běhounPodporuje vysoký kilometrový výkon a lepší valivý odpor2. Optimalizované tvarování lamelPro dobrou mobilitu v zimních podmínkách; zlepšení ovladatelnosti a přilnavosti za mokra3. Směrový dezénV-tvar drážek pro lepší trakci a snížení hluku4. Dvou-směsný dezénPro optimální kilometrovou životnost; nižší valivý odpor a sníženou spotřebu paliva5. Robustní konstrukce kostrySpecializované technologie materiálů a geometrie kostry zajišťují lepší odolnost