Nové pneumatiky Dunlop ScootSmart dokáží uspokojit veškeré potřeby jezdců na skútrech. Moderní technologie Dunlop (z větší části převzaté a upravené od pneumatik pro motocykly s vyšším výkonem) tvoří základ nekompromisního souboru vlastností, které milovníkům jízdy na skútrech dodávají pocit naprosté jistoty a zároveň snižují provozní náklady. Jde o dokonalé řešení. Za výborné celkové jízdní vlastnosti vděčí pneumatiky ScootSmart do značné míry inovativním technologiím, které byly použity při jejich vývoji. Virtuální analýza prostřednictvím technologie FEA (analýza konečných prvků) umožnila pozoruhodně přesné předvídání vlivu tlaku vzduchu v pneumatikách, vertikálního a laterálního zatížení a zatížení sklonem kol. Díky FEA dokázali inženýři společnosti Dunlop identifikovat a optimalizovat každý z parametrů jízdních vlastností pneumatik ScootSmart. Rozložení zatížení v rámci konstrukce pneumatik lze kontrolovat právě tak, jako rozložení styčné plochy a tuhost pneumatik napříč sklonem kol. Díky poznatkům, které přinesly vysoce úspěšné pneumatiky RoadSmart, se model ScootSmart může pochlubit vyšší četností drážek pro odvod vody ve střední oblasti běhounu, čímž se zlepšují jízdní vlastnosti na mokru, a zároveň nižším počtem drážek na kraji běhounu, díky čemuž se zvyšuje přilnavost a průjezd zatáčkami v extrémně ostrých úhlech.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
150 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
14 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
66 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
S | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Scooter | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Scooter | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17527439 |
Nové pneumatiky Dunlop ScootSmart dokáží uspokojit veškeré potřeby jezdců na skútrech. Moderní technologie Dunlop (z větší části převzaté a upravené od pneumatik pro motocykly s vyšším výkonem) tvoří základ nekompromisního souboru vlastností, které milovníkům jízdy na skútrech dodávají pocit naprosté jistoty a zároveň snižují provozní náklady. Jde o dokonalé řešení. Za výborné celkové jízdní vlastnosti vděčí pneumatiky ScootSmart do značné míry inovativním technologiím, které byly použity při jejich vývoji. Virtuální analýza prostřednictvím technologie FEA (analýza konečných prvků) umožnila pozoruhodně přesné předvídání vlivu tlaku vzduchu v pneumatikách, vertikálního a laterálního zatížení a zatížení sklonem kol. Díky FEA dokázali inženýři společnosti Dunlop identifikovat a optimalizovat každý z parametrů jízdních vlastností pneumatik ScootSmart. Rozložení zatížení v rámci konstrukce pneumatik lze kontrolovat právě tak, jako rozložení styčné plochy a tuhost pneumatik napříč sklonem kol. Díky poznatkům, které přinesly vysoce úspěšné pneumatiky RoadSmart, se model ScootSmart může pochlubit vyšší četností drážek pro odvod vody ve střední oblasti běhounu, čímž se zlepšují jízdní vlastnosti na mokru, a zároveň nižším počtem drážek na kraji běhounu, díky čemuž se zvyšuje přilnavost a průjezd zatáčkami v extrémně ostrých úhlech.