DUNLOP MX52 70/100-17 40M Front TT
Popis

Dunlop MX52 se svému předchůdci MX51 vyrovnává v brzdění a odolnosti a překonává jej ve všech ostatních oblastech svými dynamickými vlastnostmi. Model MX52 přináší celkově lepší výkon na středním až tvrdém povrchu s významnými vylepšeními ve směrové stabilitě, schopnosti adaptace, ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení. -Patentovaná technologie Progressive Cornering Block Technology (PCBT) je nová technologie, která je klíčem k lepší ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení -Lepší ovládání zadního kola při vysokém výkonu, větší stabilita v přímém směru a trakce spolu s menším opotřebením stupňovitě řešených středových bloků na tvrdém povrchu -Jedinečné rozložení bloků přináší lepší ovladatelnost, lehkost a stabilitu v zatáčkách, zatímco směrový dezén bloků optimalizuje výkon při brzdění a stabilitu v zatáčkách (zadní MX52) -Nové postranní bloky zlepšují průjezd zatáčkami a maximalizují výkon na tvrdém povrchu (zadní MX52) -Optimalizovaný systém Carcass Tension Control System (CTCS) podporuje směrovou přesnost a směrovou stabilitu -Použití pryže tlumící zpětné nárazy na zadní pneumatice přispívá ke snížení přenášených nárazů a lepší schopnosti kol kopírovat vozovku. PCBT-nová patentovaná technologie společnosti Dunlop nazvaná Progressive Cornering Block Technology zvyšuje flexibilitu bloků, která vede k lepší ovladatelnosti při smyku, a spolu s dvojitými okraji poskytuje zesílenou přilnavost při zatáčení. MBD-nová technologie rozložení bloků dezénu (Multiple Block Distribution, MBD) je charakteristická různými rozestupy mezi středovými bloky a oblastmi směrem k rameni pláště, což v kombinaci s menším počtem bloků ve středové části vede k lepšímu kontaktu s povrchem a zároveň spolehlivému záběru a přilnavosti. CTCS-technologie Carcass Tension Control System (CTCS) reguluje rozložení zatížení dezénu a optimalizuje napětí v různých oblastech pneumatiky, což má za následek konzistentnější a snadnější udržení směrové stability, lepší trakci v přímém směru a lepší zpětnou vazbu.

DUNLOP MX52 70/100-17 40M Front TT

7 637 Kč (305.49 €) Cena vč. DPH
PRÉMIOVÁ PNEUMATIKA
Nejpozději 31.3. u Vás, 12+ ks
+ -
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
70 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
100  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
17  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
40
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
M
Aplikace Cross
Pozice přední
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
Diagonální
Duše
TTPoužití dušová i bezdušová
TLDušová pneumatika
TL/TTBezdušová pneumatika
TT - Dušová pneumatika
Typ Moto Cross
Přilnavost na sněhu Ne
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
17529604  
Popis

Dunlop MX52 se svému předchůdci MX51 vyrovnává v brzdění a odolnosti a překonává jej ve všech ostatních oblastech svými dynamickými vlastnostmi. Model MX52 přináší celkově lepší výkon na středním až tvrdém povrchu s významnými vylepšeními ve směrové stabilitě, schopnosti adaptace, ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení. -Patentovaná technologie Progressive Cornering Block Technology (PCBT) je nová technologie, která je klíčem k lepší ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení -Lepší ovládání zadního kola při vysokém výkonu, větší stabilita v přímém směru a trakce spolu s menším opotřebením stupňovitě řešených středových bloků na tvrdém povrchu -Jedinečné rozložení bloků přináší lepší ovladatelnost, lehkost a stabilitu v zatáčkách, zatímco směrový dezén bloků optimalizuje výkon při brzdění a stabilitu v zatáčkách (zadní MX52) -Nové postranní bloky zlepšují průjezd zatáčkami a maximalizují výkon na tvrdém povrchu (zadní MX52) -Optimalizovaný systém Carcass Tension Control System (CTCS) podporuje směrovou přesnost a směrovou stabilitu -Použití pryže tlumící zpětné nárazy na zadní pneumatice přispívá ke snížení přenášených nárazů a lepší schopnosti kol kopírovat vozovku. PCBT-nová patentovaná technologie společnosti Dunlop nazvaná Progressive Cornering Block Technology zvyšuje flexibilitu bloků, která vede k lepší ovladatelnosti při smyku, a spolu s dvojitými okraji poskytuje zesílenou přilnavost při zatáčení. MBD-nová technologie rozložení bloků dezénu (Multiple Block Distribution, MBD) je charakteristická různými rozestupy mezi středovými bloky a oblastmi směrem k rameni pláště, což v kombinaci s menším počtem bloků ve středové části vede k lepšímu kontaktu s povrchem a zároveň spolehlivému záběru a přilnavosti. CTCS-technologie Carcass Tension Control System (CTCS) reguluje rozložení zatížení dezénu a optimalizuje napětí v různých oblastech pneumatiky, což má za následek konzistentnější a snadnější udržení směrové stability, lepší trakci v přímém směru a lepší zpětnou vazbu.

24 hodin denně Stále jsme tu pro Vás
Příznivé ceny Levné pneumatiky
info@vasepneumatiky.cz Nevíte si rady? Kontaktujte nás.
Nejprodávanější Značky pneu