DUNLOP GP RACER SLICK D212 - pna pro volné jízdy na okruhu.Pneumatiky GP Racer SLICK D212 odvozené od pneumatik D212 GP Pro; které Dunlop vyvinul pro závody Isle of Man TT; se vyznačují dokonalou přilnavostí pro jezdce na náročných volných jízdách na okruhu.Profil odvozen ze závodních pneumatik pro rychlejší náklon při vynaložení menšího úsilí při řízení.Systém NTEC umožňuje jízdy na okruhu při extrémně nízkém hustícím tlaku.Konstrukce a nová směs poskytují větší odolnost a setrvalé užitné vlastnosti.E-specifikace s přepracovanou konstrukcí dezénu zajišťují lepší kilometrový proběh.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
200 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
78 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Z | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Hypersport | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17534820 |
DUNLOP GP RACER SLICK D212 - pna pro volné jízdy na okruhu.Pneumatiky GP Racer SLICK D212 odvozené od pneumatik D212 GP Pro; které Dunlop vyvinul pro závody Isle of Man TT; se vyznačují dokonalou přilnavostí pro jezdce na náročných volných jízdách na okruhu.Profil odvozen ze závodních pneumatik pro rychlejší náklon při vynaložení menšího úsilí při řízení.Systém NTEC umožňuje jízdy na okruhu při extrémně nízkém hustícím tlaku.Konstrukce a nová směs poskytují větší odolnost a setrvalé užitné vlastnosti.E-specifikace s přepracovanou konstrukcí dezénu zajišťují lepší kilometrový proběh.