Conti Urban HA3- Maximální bezpečnost- Zvýšená odolnost- Komfortní jízdaMaximální bezpečnost; větší šířka dezénu zajišťuje vynikající stabilitu v zatáčkách v městských jízdních podmínkách.Vysoká hustota vzájemně do sebe zapadající lamel pro vynikající přilnavost za mokra.Vhodná pro všechny povětrnostní podmínky (M+S) se špičkovým výkonem na suché i mokré vozovce.Vyšší hustota a tloušťka kordů pro vyšší odolnost při najetí na obrubník.Zvýšená tloušťka bočnice pro lepší ochranu před poškozením.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
265 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
19.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
140 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | smíšená | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1708675207885 |
Conti Urban HA3- Maximální bezpečnost- Zvýšená odolnost- Komfortní jízdaMaximální bezpečnost; větší šířka dezénu zajišťuje vynikající stabilitu v zatáčkách v městských jízdních podmínkách.Vysoká hustota vzájemně do sebe zapadající lamel pro vynikající přilnavost za mokra.Vhodná pro všechny povětrnostní podmínky (M+S) se špičkovým výkonem na suché i mokré vozovce.Vyšší hustota a tloušťka kordů pro vyšší odolnost při najetí na obrubník.Zvýšená tloušťka bočnice pro lepší ochranu před poškozením.