Continental HTR2Nová generace nákladních pneumatik - Nová konstrukce nárazníkového prstence » nabízí snížení valivého odporu o pět procent- Nově koncipovaná patní oblast s inovovanými výztužnými materiály zvyšuje strukturní pevnost pneumatiky »» » Zvýšená odolnost proti střihovým silám v patní části tak zajišťuje lepší stabilitu při jízdě v členitém terénu- Nově má o 20 procent širší styčnou plochu a efektivně zvýšenou hloubku dezénu na17 milimetrů »» » Větší styčná plocha zajišťuje rovnoměrné opotřebení a vynikající ovladatelnost pneumatiky- Nová vnitřní guma pneumatiky patentována pod názvem „Air-Keep“ přináší vyšší difúzní hustotu pryže; jež tvoří vnitřní gumu pláště; než je běžné »» V praxi to znamená; že HTR2 udrží úroveň huštění až o 50 % lépe než konvenční směsi
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
235 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
143/141 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17532997 |
Continental HTR2Nová generace nákladních pneumatik - Nová konstrukce nárazníkového prstence » nabízí snížení valivého odporu o pět procent- Nově koncipovaná patní oblast s inovovanými výztužnými materiály zvyšuje strukturní pevnost pneumatiky »» » Zvýšená odolnost proti střihovým silám v patní části tak zajišťuje lepší stabilitu při jízdě v členitém terénu- Nově má o 20 procent širší styčnou plochu a efektivně zvýšenou hloubku dezénu na17 milimetrů »» » Větší styčná plocha zajišťuje rovnoměrné opotřebení a vynikající ovladatelnost pneumatiky- Nová vnitřní guma pneumatiky patentována pod názvem „Air-Keep“ přináší vyšší difúzní hustotu pryže; jež tvoří vnitřní gumu pláště; než je běžné »» V praxi to znamená; že HTR2 udrží úroveň huštění až o 50 % lépe než konvenční směsi