ContiCrossContact LX Sport Luxusní; komfortní; sportovní pneumatika 4x4ContiCrossContact LX Sport kategorie 4x4 je určena zejména pro vozy typu Porsche Cayenne; VW Touareg; Audi Q5 a BMW X5. Inovovaný asymetrický dezén je určen pro spolupráci s elektronickými systémy ESC; ESP.Vlastnosti:- Jemnější struktura ramenních 3D bloků = podstatné zlepšení záběrových vlastností- Robustní středové bloky = zvýšení brzdného výkonu na suchu- Dvouzónové lamelování = výborné trakční vlastnosti- Počítačově propracovaný systém obvodových příčných drážek a lamel = zvýšení odolnosti vůči aquaplaningu
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
255 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
19 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 72 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
109 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
156880617021 |
ContiCrossContact LX Sport Luxusní; komfortní; sportovní pneumatika 4x4ContiCrossContact LX Sport kategorie 4x4 je určena zejména pro vozy typu Porsche Cayenne; VW Touareg; Audi Q5 a BMW X5. Inovovaný asymetrický dezén je určen pro spolupráci s elektronickými systémy ESC; ESP.Vlastnosti:- Jemnější struktura ramenních 3D bloků = podstatné zlepšení záběrových vlastností- Robustní středové bloky = zvýšení brzdného výkonu na suchu- Dvouzónové lamelování = výborné trakční vlastnosti- Počítačově propracovaný systém obvodových příčných drážek a lamel = zvýšení odolnosti vůči aquaplaningu