Continental ContiSportAttack3F- značení pro přední pneu Zcela nově vyvinutá hypersportovní pneumatika ContiSportAttack 3 stanovuje nové standardy ve všech oblastech použití. Oproti předchozímu modelu se vylepšení projevují ve všech parametrech:1. Výrazné zlepšení přilnavosti za mokra díky speciálně vyvinutému dezénu s podstatně zvýšeným drenážním efektem. Díky nově vyvinuté směsi s obsahem siliky se výrazně zvýšila přilnavost; potěšení z jízdy a pocit bezpečí za mokra.2. Větší výdrž díky zvětšené kontaktní ploše a tvrdšímu středu pneu.3. Velmi dobrá zpětná vazba a měkčí směs na stranách pneu zvyšují výkony pneu v náklonech a včasné varování před limitem pneu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
ZR | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Hypersport | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
18548926 |
Continental ContiSportAttack3F- značení pro přední pneu Zcela nově vyvinutá hypersportovní pneumatika ContiSportAttack 3 stanovuje nové standardy ve všech oblastech použití. Oproti předchozímu modelu se vylepšení projevují ve všech parametrech:1. Výrazné zlepšení přilnavosti za mokra díky speciálně vyvinutému dezénu s podstatně zvýšeným drenážním efektem. Díky nově vyvinuté směsi s obsahem siliky se výrazně zvýšila přilnavost; potěšení z jízdy a pocit bezpečí za mokra.2. Větší výdrž díky zvětšené kontaktní ploše a tvrdšímu středu pneu.3. Velmi dobrá zpětná vazba a měkčí směs na stranách pneu zvyšují výkony pneu v náklonech a včasné varování před limitem pneu.