Zbrusu nová německá sportovně cestovní pneumatika pro náročné jezdce. Dle nejvyšších standardů společnosti Continental je pneu vyvinutá od konstrukčního týmu z výrobního závodu v Korbachu, sbírajícího prvenství v testech. Jedná se o nově vyvinutou pneumatiku pro pohodlné cestování a agilní řízení na okresních silnicích. Její moderní dezénová směs je inspirovaná oceňovanou technologií ContiRoadAttack 3. Netangentní profilové drážky ve středové oblasti běhounu zadní pneumatiky zaručují vysoký kilometrový nájezd. Nová technologie využívající siliku se stará o spolehlivé mikropropojení pneumatiky s asfaltem. profil dezénu s extra velkými pozitivními bloky slibuje větší mechanický záběr.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
58 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Sport Touring R | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1583391685853 |
Zbrusu nová německá sportovně cestovní pneumatika pro náročné jezdce. Dle nejvyšších standardů společnosti Continental je pneu vyvinutá od konstrukčního týmu z výrobního závodu v Korbachu, sbírajícího prvenství v testech. Jedná se o nově vyvinutou pneumatiku pro pohodlné cestování a agilní řízení na okresních silnicích. Její moderní dezénová směs je inspirovaná oceňovanou technologií ContiRoadAttack 3. Netangentní profilové drážky ve středové oblasti běhounu zadní pneumatiky zaručují vysoký kilometrový nájezd. Nová technologie využívající siliku se stará o spolehlivé mikropropojení pneumatiky s asfaltem. profil dezénu s extra velkými pozitivními bloky slibuje větší mechanický záběr.