Conti EcoPlus HS3- s inovovaným dezénem pro snížení valivého odporu a zlepšení chování za mokra.Uzavřená ramena dezénu poskytují dostatečnou oporu pro potlačení ohýbání; jež má nežádoucí dopad na spotřebu paliva. Spolu s mikrolamelami a novou směsí plněnou silikou zajišťují optimální přilnavost na mokré vozovce. Zvýšení nosnosti pneumatiky odpovídá vyššímu zatížení nápravy vynucenému montáží přídavných zařízení motoru pro splnění exhalační normy Euro 6. Běhouny jsou vybaveny také vizuálním indikátorem opotřebení pro včasnou detekci špatné geometrie nápravy.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
355 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
50 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
156 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
191018118 |
Conti EcoPlus HS3- s inovovaným dezénem pro snížení valivého odporu a zlepšení chování za mokra.Uzavřená ramena dezénu poskytují dostatečnou oporu pro potlačení ohýbání; jež má nežádoucí dopad na spotřebu paliva. Spolu s mikrolamelami a novou směsí plněnou silikou zajišťují optimální přilnavost na mokré vozovce. Zvýšení nosnosti pneumatiky odpovídá vyššímu zatížení nápravy vynucenému montáží přídavných zařízení motoru pro splnění exhalační normy Euro 6. Běhouny jsou vybaveny také vizuálním indikátorem opotřebení pro včasnou detekci špatné geometrie nápravy.