Conti CrossTrac HT3flexibilní pneumatika; takže se přizpůsobí všem požadavkům vašeho podnikání. Nabízí výjimečnou odolnost; trakci a robustnost pro náročné použití v terénu i hladkou jízdu a vysoký kilometrový výkon při jízdě na silnici.Mimořádně pevný dezén v rameni odolný proti oděru pro zajištění stability při zatáčení. Pružná středová část běhounu se přizpůsobuje všem povrchům a minimalizuje rizika roztržení nebo propíchnutí. - Optimalizovaný dezén zajišťující vysoký kilometrový výkon- Výjimečně pevná ramenní oblast odolná vůči opotřebení; která přispívá k vyšší boční stabilitě a robustnosti- Robustní čtyřvrstvý nárazník pro maximální protektorovatelnost- Označení M+S
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
385 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
65 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 72 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
160 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1708675330444 |
Conti CrossTrac HT3flexibilní pneumatika; takže se přizpůsobí všem požadavkům vašeho podnikání. Nabízí výjimečnou odolnost; trakci a robustnost pro náročné použití v terénu i hladkou jízdu a vysoký kilometrový výkon při jízdě na silnici.Mimořádně pevný dezén v rameni odolný proti oděru pro zajištění stability při zatáčení. Pružná středová část běhounu se přizpůsobuje všem povrchům a minimalizuje rizika roztržení nebo propíchnutí. - Optimalizovaný dezén zajišťující vysoký kilometrový výkon- Výjimečně pevná ramenní oblast odolná vůči opotřebení; která přispívá k vyšší boční stabilitě a robustnosti- Robustní čtyřvrstvý nárazník pro maximální protektorovatelnost- Označení M+S