Radiální konstrukce pro dosažení vysokých výkonů a bezpečné, citlivé ovladatelnosti a pro ryzí komfort ve dnech dlouhého sportovního cestování. Měkká směs použitá v běhounu přední pneumatiky poskytuje jízdní komfort. Zadní pneumatika využívá směs s dlouhou životností obsahující siliku. To je zárukou zachování vynikající přilnavosti za mokra a nižšího opotřebení. Lineární a neutrální ovladatelnosti bylo dosaženo pomocí agresivních zubů dezénu, které mají jednoduchý korunový profil. Optimalizované rozložení drážek ve středové oblasti dezénu přední pneumatiky zlepšuje kontakt. Drážky dezénu zadní pneumatiky jdoucí od středu směrem k ramenu byly po celém běhounu sjednoceny za účelem dosažení neutrální a progresivní charakteristiky.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
160 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
14 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 0 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
65 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Scooter | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Scooter | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17527385 |
Radiální konstrukce pro dosažení vysokých výkonů a bezpečné, citlivé ovladatelnosti a pro ryzí komfort ve dnech dlouhého sportovního cestování. Měkká směs použitá v běhounu přední pneumatiky poskytuje jízdní komfort. Zadní pneumatika využívá směs s dlouhou životností obsahující siliku. To je zárukou zachování vynikající přilnavosti za mokra a nižšího opotřebení. Lineární a neutrální ovladatelnosti bylo dosaženo pomocí agresivních zubů dezénu, které mají jednoduchý korunový profil. Optimalizované rozložení drážek ve středové oblasti dezénu přední pneumatiky zlepšuje kontakt. Drážky dezénu zadní pneumatiky jdoucí od středu směrem k ramenu byly po celém běhounu sjednoceny za účelem dosažení neutrální a progresivní charakteristiky.