Vývoj pneumatiky S22 byl zaměřen na dosažení excelentních výkonů na mokru při zachování výjimečné adheze na suchu, jíž jsou pneumatiky Battlax Hypersport proslulé. Vývojáři se ve zvláštní míře zaměřili také na vnímání kontaktu s vozovkou a průjezd zatáčkou. Díky tomu si mohou jezdci maximálně užívat výkony svého silničního motocyklu. Výsledky testů dokládají vylepšení ve všech ohledech. Na suchém povrchu umožňuje nová pneumatika o 15 % rychlejší průjezdy zatáčkami. Celkové časy na kolo jsou o 1,2 % rychlejší na suchu a o 5 % rychlejší na mokru.1
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
200 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
78 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Sport | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
19889694 |
Vývoj pneumatiky S22 byl zaměřen na dosažení excelentních výkonů na mokru při zachování výjimečné adheze na suchu, jíž jsou pneumatiky Battlax Hypersport proslulé. Vývojáři se ve zvláštní míře zaměřili také na vnímání kontaktu s vozovkou a průjezd zatáčkou. Díky tomu si mohou jezdci maximálně užívat výkony svého silničního motocyklu. Výsledky testů dokládají vylepšení ve všech ohledech. Na suchém povrchu umožňuje nová pneumatika o 15 % rychlejší průjezdy zatáčkami. Celkové časy na kolo jsou o 1,2 % rychlejší na suchu a o 5 % rychlejší na mokru.1