Díky pokroku ve vývoji směsí na molekulární úrovni se zlepšila adheze a přilnavost pro rychlejší zatáčení a lepší pocit jistoty. Přední pneumatiky: Malý korunový profil prodlužuje kontaktní plochu a zajišťuje rovnoměrnější rozložení tlaku, což zlepšuje ovládání a přesnost. Zadní pneumatiky: větší korunový profil spolu s optimalizovanou konstrukcí s pásem a pozicí drážek zlepšuje kontakt zadních pneumatik vozovkou a zvyšuje stabilitu při zatáčení. 3vrstvá směs (přední) a 5vrstvá směs (zadní) plus výplně patky s vysokou tuhostí poskytují optimální tlumení a stabilitu. Vzor s 3D ukončením drážek, optimalizované rozložené drážek a téměř hladká ramena navržená pro stabilitu a ovládání s konstantní vysokou přilnavostí. Battlax S21 jsou první pneumatiky, které těží z výhod nové zkušebny ULTIMATEYE společnosti Bridgestone, ve které se analyzuje chování pneumatik v bodě kontaktu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
58 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Sport | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1703045315512 |
Díky pokroku ve vývoji směsí na molekulární úrovni se zlepšila adheze a přilnavost pro rychlejší zatáčení a lepší pocit jistoty. Přední pneumatiky: Malý korunový profil prodlužuje kontaktní plochu a zajišťuje rovnoměrnější rozložení tlaku, což zlepšuje ovládání a přesnost. Zadní pneumatiky: větší korunový profil spolu s optimalizovanou konstrukcí s pásem a pozicí drážek zlepšuje kontakt zadních pneumatik vozovkou a zvyšuje stabilitu při zatáčení. 3vrstvá směs (přední) a 5vrstvá směs (zadní) plus výplně patky s vysokou tuhostí poskytují optimální tlumení a stabilitu. Vzor s 3D ukončením drážek, optimalizované rozložené drážek a téměř hladká ramena navržená pro stabilitu a ovládání s konstantní vysokou přilnavostí. Battlax S21 jsou první pneumatiky, které těží z výhod nové zkušebny ULTIMATEYE společnosti Bridgestone, ve které se analyzuje chování pneumatik v bodě kontaktu.