Vzor dezénu pneumatiky RS11 je odvozen přímo z nejnovějších závodních drážkovaných pneumatik Bridgestone. Upravena a optimalizována s ohledem na chování kontaktní plochy pneumatiky. Pneumatika RS11 používá materiály původně určené pro produkty nejvyšší závodní třídy a jde o první silniční pneumatiku, která využívá inovativní technologii bezešvého ocelového nárazníku společnosti Bridgestone. Technologie V-MS-Belt optimalizuje tuhost dezénu. Nové molekulární složení s drobnými uhlíkovými částicemi zlepšuje adhezi. Kombinace tvrdší směsi ve středové části běhounu a měkčí směsi v ramenní oblasti zajišťuje optimální stabilitu a přilnavost bez negativního vlivu na zpětnou vazbu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
190 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Racing | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Supersport | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1703045312840 |
Vzor dezénu pneumatiky RS11 je odvozen přímo z nejnovějších závodních drážkovaných pneumatik Bridgestone. Upravena a optimalizována s ohledem na chování kontaktní plochy pneumatiky. Pneumatika RS11 používá materiály původně určené pro produkty nejvyšší závodní třídy a jde o první silniční pneumatiku, která využívá inovativní technologii bezešvého ocelového nárazníku společnosti Bridgestone. Technologie V-MS-Belt optimalizuje tuhost dezénu. Nové molekulární složení s drobnými uhlíkovými částicemi zlepšuje adhezi. Kombinace tvrdší směsi ve středové části běhounu a měkčí směsi v ramenní oblasti zajišťuje optimální stabilitu a přilnavost bez negativního vlivu na zpětnou vazbu.